Модельный ряд Opel

Отзыв о Opel Insignia 2013 года


Автомобиль: Opel Insignia Notchback 2013 г.в., седан, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 45000 км, двигатель - 2.0 turbo дизель, комплектация - Cosmo+
Автор: Oleksii Berezhnyi (Украина, Чернигов)   13.01.2016
Расход в городе: 10.0 л/100км, по трассе: 5.0 л/100км, средний: 8.0 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 3
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка3.0

Навіть не знаю з чого почати опис...

Як вибирався автомобіль?

Автомобіль потрібно було купити швидко, починалася криза, курс пішов у гору і тому було прийнято рішення не замовляти свою комплектацію, а купувати те що є в наявності (про що я неодноразово шкодую). Однозначно для себе вирішив, що хочу дизельний двигун.

Дивився на такі авто: Ford Mondeo, Ford Focus, VW Golf, VW Passat, Skoda Octavia, Opel Insignia.

Insignia мене одразу зачепила своєю зовнішністю. Красуня! Я її побачив першою. Коли ходив дивився на інші авто з голови не йшла саме Insignia. Тому вирішив зупинити свій вибір ній.

За авто я звернувся до одного з офіційних дилерів. Поспілкувавшись з продавцем і вибору комплектації була запущена процедура купівлі. І через тиждень автомобіль у мене вже був. І тут для себе я почав розуміти, що краще б я обрав щось інше.

Не знаю чия вина, моя чи продавця. Але цей автомобіль мені тупо "впарили". Коли ми спілкувалися з продавцем він розповідав про те, яка там класна мультимедіа, розказував якого кольору буде салон. А виявилося, що він про цей автомобіль нічого не знає!

1. колір салону відрізнявся від обіцяного. Це не критично. Всеодно гарна кольорова гамма.
2. Мультимедіа - г***. Настільки поганої системи я не очікував зустріти в такому авто на 2013 рік.
3. Передпродажну підготовку даний Автоцентр робити не вміє! По периметру вікон мені там так і не змогли видалити залишки "консервації". Тільки у своєму місті Я звернувся на автомийку і мені там все відмили. Про сервіс в даному Автоцентрі я вже мовчу...

Експлуатація

1. Двигун

По трасі дуже економний. При 100 км/г - 4.5 л/100км. При 130 км/г - 5.5 л/100км. При 160 км/г - 7 л/100км. У місті надолужує усе що не з'їв за містом. При середньому стилі їзди 9.5-10 л/100км. Якщо активно їздити 11-12 л/100км. (м. Чернігів). В загальному підсумку впринципі нормально. Зважаючи на те що бензин ще більше їсть. Потужності вистачає з головю. Ну і недолік самого дизеля - це те що взимку він довго прогрівається. Основний недолік цього двигуна (вірніше сказати Силової установки) - це КПП.

2. КПП

Перемикання передач ну дуже повільне! мало того що на перших трьох передачах їде з напівувімкненим зчепленням, так ще і за неї велика витрата палива у місті! (у порівнянні з МКПП). По надійності нічого сказати не можу - 45000 км пробігу і поки все впорядку.

3. Підвіска

Тут у мене претензій взагалі немає. Вміру жорстка і комфортна. за весь мій пробіг вона в ідеальному стані (так сказали на сервісі).

4. Салон/комфорт

Тут суцільні розчарування. в машині дуже слабка звукоізоляція. Вирішив її "обезшумити" і... тепер хоч ця проблема відпала. Мультимедіа - Navi 600. Чомусь дилер мене не попередив що карт навігації для України просто не існує. Тоді питання: навіщо великий екран якщо немає навігації. Вважай, що на торпедо половина кнопок просто не потрібна! ЯКБИ мені сказали це при покупці - ніколи б не купив!

На кермі є кнопки для керування телефоном (відповісти, завершити розмову), але чому Дилер не попередив мене про те що модуля Bluetooth в цій машині немає і ці кнопки просто бутафорія? ЯКБИ мені сказали це при покупці - ніколи б не купив! От і виходить що в мене звичайна магнітола тільки з великим непотрібним дисплеєм. Пошуки заміни цієї системи результатів не дали, адже Navi 600/900 неможливо замінити! нижчі моделі мультимедіа (DVD400/500/800) можна, а саме Navi 600/900 - ні!!!

З цим дуже важко змиритися. Кожен раз дивишся на цю систему, і знаєш що їздиш на неповноцінній машині. 10-12 кнопок в машині просто непотрібні.

5. Сервіс/обслуговування

Недолік авто - конструкція фар. Фари AFL+ адаптивні. І за цю адаптивність дорого треба платити у разі поломки. Було невелике пошкодження, фара запотіла, і перестала горіти. Адже виробник "додумався" розмітити Блок розпалювання і керування фарою (це 1 спільний блок) під самою фарою, куди власне і стікає весь конденсат. А вартість 1 такого блока 250$. Слава Богу поки, що більше нічого не ламалося. Адже я подивився ціни на запчастини, то вони непомірно дорогі (в порінянні з аналогічними запчастинами інших авто).

Підсумок

Для себе вирішив, що 100000км викатаю і досить. Якою буде наступне авто - не знаю. Якщо в Opel нічого не зміниться з навігацією для України (Адже в моделях 2013-2016 року також немає карт України), то 100% Insignia не куплю. Наступне авто буду замовляти тільки у свої ретельно підібраній комплектації, щоб я знав які є там опції!

Плюсы автомобиля: Двигун, підвіска, зовнішність, надійність.

Минусы автомобиля: Мультимедіа Navi600.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Щирий  

Хороший відгук, проблеми у вас не критичні. Двигун там не поганий, як зрозуміло з відгуку витрати палива скоріше зумовлені роботою КПП, хоча 12літрів для пересування по чернігову для 2 літрового дизеля це забагато, ходова частина проблем не викликає, кузов міцний, що ще потрібно для повсякденного використання... Мультимедія? Ну тут нічого не поробиш, рушайте в аудіо майстерні, там хлопці чудеса творять.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Щырый, у нас в місті 100-200 метрів і світлофор. Зелені хвилі? Тут про таке і не чули) маленькі вулиці постійні газ/тормоз. Тому активна їзда і дає 12л/100км. Тільки розігнався одразу треба гальмувати (або світлофор або тихохід). Широченних проспектів у нас немає, тому рухаємося усі в один ряд, обганяючи по зустрічній
З приводу мультимедія - вже дізнавався. Щоб змінити саме мою модель потрібно танці з бубном і гарний шаман, яких мало де знайдеш...

+1ОТВЕТИТЬ  
Mike1988  

Я так зрозумів, що Ви тестували пассат, мондео. Як би Ви їх розмістили по порядку по плавності ходу, роботі підвіски, шумоізоляції?
Хороший відгук лишили про свого коня))

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Mike1988, на перше місце поставив би пассат, потім мондео. Чому? Коробка DSG просто чудесна!
Інші моменти: за короткий час їзди на цих авто важко зрозуміти різницю. Шумоізоляція в пассат трохи краще, ніж в мондео і ніж в інсігніа до обезшумки.
Дивлячись останні відгуки, то в майбутньому я на 90% оберу пассат.
Хоча дуже зацікавила mazda 6 diesel. Коли буду змінювати авто обов'язково зайду в салон мазда

+3-1ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

berezhnyi, Коробка то в пассате чудесная,при условии,если повезёт и она не ляжет..

+4-2ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
Альберт Эйнштейн  

Хай щастить!

ОТВЕТИТЬ  
renaultloganmcv  

ели пали, всем бы Ваши проблемы

+3ОТВЕТИТЬ  
F800s  

так как последние 3 года езжу на DSG могу сказать что коробка действительно очень хорошая в ходу, буда у меня машина с DSG7 (бензин) сейчас DSG6, да в подсознании понимаю что когда-то может "закончиться" сцепление которое стоит 450$ но ребята так и автомобиль стоит более 20 тыс $ (2014 года B7), комплект хорошей резины стоит больше, которой хватит на такой же пробег как и этого сцепления двойного, хотя это больше относиться к сухому DSG7, так что советую не "заморачиваться" а ездить на DSG и получать удовольствие, ведь курение тоже, и дорого и вредно, но много людей курит и отказаться не хочет....

+4ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Opel Insignia: Радости Стивена Кинга
Радости Стивена Кинга

«Неужто и их сосчитает?» – промелькнуло в голове, когда метрах в двухстах впереди я увидел словно сошедших с экрана телевизора десяток упитанных альпийских коров, с достоинством переходивших дорогу. Два дня знакомства с новым флагманом «Опеля» не прошли даром – я уже ничему не удивился бы.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Insignia

Opel Insignia 2015 Opel Insignia 9.000$ 2015 223.000 км
Opel Insignia 2016 Opel Insignia 11.250$ 2016 223.000 км
Opel Insignia 2016 Opel Insignia 11.000$ 2016 217.000 км
Opel Insignia 2015 Opel Insignia 9.000$ 2015 223.000 км
смотреть все
объявления