Расход в городе: 10.0 л/100км, по трассе: 5.0 л/100км, средний: 8.0 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Навіть не знаю з чого почати опис...
Як вибирався автомобіль?
Автомобіль потрібно було купити швидко, починалася криза, курс пішов у гору і тому було прийнято рішення не замовляти свою комплектацію, а купувати те що є в наявності (про що я неодноразово шкодую). Однозначно для себе вирішив, що хочу дизельний двигун.
Дивився на такі авто: Ford Mondeo, Ford Focus, VW Golf, VW Passat, Skoda Octavia, Opel Insignia.
Insignia мене одразу зачепила своєю зовнішністю. Красуня! Я її побачив першою. Коли ходив дивився на інші авто з голови не йшла саме Insignia. Тому вирішив зупинити свій вибір ній.
За авто я звернувся до одного з офіційних дилерів. Поспілкувавшись з продавцем і вибору комплектації була запущена процедура купівлі. І через тиждень автомобіль у мене вже був. І тут для себе я почав розуміти, що краще б я обрав щось інше.
Не знаю чия вина, моя чи продавця. Але цей автомобіль мені тупо "впарили". Коли ми спілкувалися з продавцем він розповідав про те, яка там класна мультимедіа, розказував якого кольору буде салон. А виявилося, що він про цей автомобіль нічого не знає!
1. колір салону відрізнявся від обіцяного. Це не критично. Всеодно гарна кольорова гамма.
2. Мультимедіа - г***. Настільки поганої системи я не очікував зустріти в такому авто на 2013 рік.
3. Передпродажну підготовку даний Автоцентр робити не вміє! По периметру вікон мені там так і не змогли видалити залишки "консервації". Тільки у своєму місті Я звернувся на автомийку і мені там все відмили. Про сервіс в даному Автоцентрі я вже мовчу...
Експлуатація
1. Двигун
По трасі дуже економний. При 100 км/г - 4.5 л/100км. При 130 км/г - 5.5 л/100км. При 160 км/г - 7 л/100км. У місті надолужує усе що не з'їв за містом. При середньому стилі їзди 9.5-10 л/100км. Якщо активно їздити 11-12 л/100км. (м. Чернігів). В загальному підсумку впринципі нормально. Зважаючи на те що бензин ще більше їсть. Потужності вистачає з головю. Ну і недолік самого дизеля - це те що взимку він довго прогрівається. Основний недолік цього двигуна (вірніше сказати Силової установки) - це КПП.
2. КПП
Перемикання передач ну дуже повільне! мало того що на перших трьох передачах їде з напівувімкненим зчепленням, так ще і за неї велика витрата палива у місті! (у порівнянні з МКПП). По надійності нічого сказати не можу - 45000 км пробігу і поки все впорядку.
3. Підвіска
Тут у мене претензій взагалі немає. Вміру жорстка і комфортна. за весь мій пробіг вона в ідеальному стані (так сказали на сервісі).
4. Салон/комфорт
Тут суцільні розчарування. в машині дуже слабка звукоізоляція. Вирішив її "обезшумити" і... тепер хоч ця проблема відпала. Мультимедіа - Navi 600. Чомусь дилер мене не попередив що карт навігації для України просто не існує. Тоді питання: навіщо великий екран якщо немає навігації. Вважай, що на торпедо половина кнопок просто не потрібна! ЯКБИ мені сказали це при покупці - ніколи б не купив!
На кермі є кнопки для керування телефоном (відповісти, завершити розмову), але чому Дилер не попередив мене про те що модуля Bluetooth в цій машині немає і ці кнопки просто бутафорія? ЯКБИ мені сказали це при покупці - ніколи б не купив! От і виходить що в мене звичайна магнітола тільки з великим непотрібним дисплеєм. Пошуки заміни цієї системи результатів не дали, адже Navi 600/900 неможливо замінити! нижчі моделі мультимедіа (DVD400/500/800) можна, а саме Navi 600/900 - ні!!!
З цим дуже важко змиритися. Кожен раз дивишся на цю систему, і знаєш що їздиш на неповноцінній машині. 10-12 кнопок в машині просто непотрібні.
5. Сервіс/обслуговування
Недолік авто - конструкція фар. Фари AFL+ адаптивні. І за цю адаптивність дорого треба платити у разі поломки. Було невелике пошкодження, фара запотіла, і перестала горіти. Адже виробник "додумався" розмітити Блок розпалювання і керування фарою (це 1 спільний блок) під самою фарою, куди власне і стікає весь конденсат. А вартість 1 такого блока 250$. Слава Богу поки, що більше нічого не ламалося. Адже я подивився ціни на запчастини, то вони непомірно дорогі (в порінянні з аналогічними запчастинами інших авто).
Підсумок
Для себе вирішив, що 100000км викатаю і досить. Якою буде наступне авто - не знаю. Якщо в Opel нічого не зміниться з навігацією для України (Адже в моделях 2013-2016 року також немає карт України), то 100% Insignia не куплю. Наступне авто буду замовляти тільки у свої ретельно підібраній комплектації, щоб я знав які є там опції!
Хороший відгук, проблеми у вас не критичні. Двигун там не поганий, як зрозуміло з відгуку витрати палива скоріше зумовлені роботою КПП, хоча 12літрів для пересування по чернігову для 2 літрового дизеля це забагато, ходова частина проблем не викликає, кузов міцний, що ще потрібно для повсякденного використання... Мультимедія? Ну тут нічого не поробиш, рушайте в аудіо майстерні, там хлопці чудеса творять.
Щырый, у нас в місті 100-200 метрів і світлофор. Зелені хвилі? Тут про таке і не чули) маленькі вулиці постійні газ/тормоз. Тому активна їзда і дає 12л/100км. Тільки розігнався одразу треба гальмувати (або світлофор або тихохід). Широченних проспектів у нас немає, тому рухаємося усі в один ряд, обганяючи по зустрічній
З приводу мультимедія - вже дізнавався. Щоб змінити саме мою модель потрібно танці з бубном і гарний шаман, яких мало де знайдеш...
Я так зрозумів, що Ви тестували пассат, мондео. Як би Ви їх розмістили по порядку по плавності ходу, роботі підвіски, шумоізоляції?
Хороший відгук лишили про свого коня))
Mike1988, на перше місце поставив би пассат, потім мондео. Чому? Коробка DSG просто чудесна!
Інші моменти: за короткий час їзди на цих авто важко зрозуміти різницю. Шумоізоляція в пассат трохи краще, ніж в мондео і ніж в інсігніа до обезшумки.
Дивлячись останні відгуки, то в майбутньому я на 90% оберу пассат.
Хоча дуже зацікавила mazda 6 diesel. Коли буду змінювати авто обов'язково зайду в салон мазда
так как последние 3 года езжу на DSG могу сказать что коробка действительно очень хорошая в ходу, буда у меня машина с DSG7 (бензин) сейчас DSG6, да в подсознании понимаю что когда-то может "закончиться" сцепление которое стоит 450$ но ребята так и автомобиль стоит более 20 тыс $ (2014 года B7), комплект хорошей резины стоит больше, которой хватит на такой же пробег как и этого сцепления двойного, хотя это больше относиться к сухому DSG7, так что советую не "заморачиваться" а ездить на DSG и получать удовольствие, ведь курение тоже, и дорого и вредно, но много людей курит и отказаться не хочет....
«Неужто и их сосчитает?» – промелькнуло в голове, когда метрах в двухстах впереди я увидел словно сошедших с экрана телевизора десяток упитанных альпийских коров, с достоинством переходивших дорогу. Два дня знакомства с новым флагманом «Опеля» не прошли даром – я уже ничему не удивился бы.